
MaxiTPMS TBE100 & TBE200
Testa däckens mönsterdjup & bromsskivor slitage med MaxiTPMS TBE100 & TBE200 MaxiTPMS TBE100 är ett verktyg för att testa mönsterdjup
Vårt extra tillbehörssats för Oscilloskop kan köpas separat och innehåller ytterligare artiklar med 1 x 65Amp strömklämma, 1 x 650Amp strömklämma, 1 x spolpropp, 2 x HT förlängningskablar och 2 x batteriklämmor.
MaxiSYS Ultra och MS919 levereras med helt nya MaxiFLASH VCMI som standard.
VCMI är multifunktionell Wi-Fi VCI med full konvergens med inbyggd Oscillisope, Multimeter, Signal Generator och OBD Bus Check-funktioner. Dessutom är det den enda Wi-Fi VCMI som för närvarande säljs som stöder D-PDU, RP1210, CANFD. J2534 och DoIP-protokoll
Oscilloskop
– Oscilloskopet med 4 kanaler är snabbare med 20 MHz bandbredd, mer exakt med 80 MS / s samplingsdatahastighet och en 32 M minnesbuffert som lagrar mer komplexa signaler, zoom och uppspelning.
Vårt förinställda guidade test- och vågformsbibliotek instruerar tekniker om användning och felanalys. Vi tillhandahåller också ett stort antal förinställda molnfall, inklusive anslutningsdiagram, vågformsbibliotek, referensvågformer, felfallsanalys och vågformsinställningar med en tryckning.
Waveform Generator
– Waveform Generator används för att testa en sensor, ett ställdon eller en ECU utan att behöva byta ut dem en efter en för att identifiera felet. Detta görs genom att simulera signaler från olika sensorer och ECU: er, identifiera hårdvaruproblem.
Simulerar sensorsignaler för att snabbt diagnostisera problem med ECU, sensor och ledningsnät;
Simulerar ECU
– signaler för att utföra aktiva tester för att verifiera funktioner hos vissa delar (elektronisk fläkt, magnetventiler etc);
Simulerar ställdonssignaler och verifierar kommunikationsstatus mellan ställdonet och ECU (elektronisk fläkt, magnetventil, strålkastare)
Multimeter
– Den professionella multimetern mäter spänning, ström, motstånd, diod, frekvens / period, arbetscykel, anslutning och pulsbredd.
CAN Bus Check
– CAN Bus Check kan snabbt avgöra om OBD-stiften fungerar korrekt.
J2534, DoIP-buss, CAN-FD-buss, RP1210 och D-PDU
– Autel VCMI som levereras med Ultra och MS919 stöder alla de senaste protokoll för start- och applikationsprogrammeringsgränssnitt.
Systemtopologi – Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar strukturen för kommunikation mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Systemtopologi
– Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar kommunikationsstrukturen mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Reparationsassistent
– Vår reparationsassistentprogramvara visar en lista över rekommenderade tester, slutförandestatus och prioritet för åtagandet. Mycket enkelt, ju högre prioritet desto tidigare bör komponenterna testas.
Prioritering
– Den bästa lösningsvägen prioriteras via automatisk sortering.
Guidat underhåll
– En integrerad felsökningsprocess organiserad i driftsstegen som hjälper användaren att lösa underhållsproblemen.
Noggrann rekommendation – Matcha automatiskt kretsschemat och stiftpositionen som krävs för felet.
Vid flera inspektionssteg kan du utföra inspektionen steg för steg eller hoppa över onödiga steg.
För närvarande tillgänglig på BMW, JLR, GM, Ford, Chrysler och Porsche.
Relevanta fall
– Programvaran rekommenderar automatiskt reparationsprocesser som kan vara relevanta för fordonet och felet. Dessa reparationsfall / förslag ger tekniker stor insikt vid diagnos och reparation av fordonsfel.
Bulletiner för tekniska tjänster
– Se officiella tillkännagivanden från fordonstillverkare angående vanliga problem inklusive fordonsmoduler, DTC: er, reparationsmetoder, programuppdateringar och återkallelsestategier. För närvarande tillgänglig på Ford, GM, FCA, Toyota, Lexus, VW, Nissan, Honda, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia.
DTC-analys
– DTC-analysen beskriver möjliga orsaker och lösningar för fordonsfel. För närvarande tillgänglig på GM, Ford, Toyota, Lexus, Nissan, Honda, VW, Audi, BMW, FCA, Mercedes.
Operativ system |
Android 7.0 |
Processor |
2,3GHz + 1,7Ghz Samsumg Exnos 8895v Octa-Core |
Minne |
4GB ram & 256GB inbyggt minne |
Display |
12.9″ tums LED capacitive touch skärm med 2732 x 2048 upplösning |
Uppkoppling |
802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth GPS 2.0 USB HDMI 2.0 SD Kort (Stödjer upp till 256GB) |
Kamera |
Bakåtriktad, 16.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 5.0 Megapixel |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
18000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V, 8h Batteri användning |
Ström IN |
12V 3A |
Ström Förbrukning |
Max 20W |
Drifttemperatur |
0 till 50 ℃ (32 till 122°F) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 60°C (-4 till 140°F) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
366.5 X 280.9 X 34 (mm) |
Vikt |
Netto vikt platta: 2.18 kg |
Protokoll |
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2) |
Den helt nya MaxiSYS MS919 delar exakt samma programvara och multifunktionella VCMI som Ultra, men diagnosplattan är utan dockningsstation, har en mindre skärm och mindre minne.
Den stora nyheten är att MS919 representerar utmärkt valuta för pengarna och behåller all mjukvara och VCMI-funktioner i Ultra
MS919 kombinerar diagnostik, service, omfattande live-data, kanalkodning och ECU-återflöde MS919 har vår MaxiFLASH VCMI med ett inbyggt Oscilloskop, multimeter, signalgenerator och OBD-bussfunktioner och ansluter till Ultra med WiFi, så ökar kommunikationshastigheterna kraftigt. Helt nya VCMI har också Enhanced Protocol Compatability och stöder D-PDU, RP1210, CANFD. J2534 och DoIP-protokoll.
MS919 har alla nya mjukvaruspecialistfunktioner som vi har namnet Repair Assist, DTC-analys, Topologikartläggning och relevanta fall.
Oscilloskop
– Oscilloskopet med 4 kanaler är snabbare med 20 MHz bandbredd, mer exakt med 80 MS / s samplingsdatahastighet och en 32 M minnesbuffert som lagrar mer komplexa signaler, zoom och uppspelning.
Vårt förinställda guidade test- och vågformsbibliotek instruerar tekniker om användning och felanalys. Vi tillhandahåller också ett stort antal förinställda molnfall, inklusive anslutningsdiagram, vågformsbibliotek, referensvågformer, felfallsanalys och vågformsinställningar med en tryckning.
Waveform Generator
– Waveform Generator används för att testa en sensor, ett ställdon eller en ECU utan att behöva byta ut dem en efter en för att identifiera felet. Detta görs genom att simulera signaler från olika sensorer och ECU: er, identifiera hårdvaruproblem.
Simulerar sensorsignaler för att snabbt diagnostisera problem med ECU, sensor och ledningsnät;
Simulerar ECU
– signaler för att utföra aktiva tester för att verifiera funktioner hos vissa delar (elektronisk fläkt, magnetventiler etc);
Simulerar ställdonssignaler och verifierar kommunikationsstatus mellan ställdonet och ECU (elektronisk fläkt, magnetventil, strålkastare)
Multimeter
– Den professionella multimetern mäter spänning, ström, motstånd, diod, frekvens / period, arbetscykel, anslutning och pulsbredd.
CAN Bus Check – CAN Bus Check kan snabbt avgöra om OBD-stiften fungerar korrekt.
J2534, DoIP-buss, CAN-FD-buss, RP1210 och D-PDU – Autel VCMI som levereras med Ultra och MS919 stöder alla de senaste protokoll för start- och applikationsprogrammeringsgränssnitt.
Systemtopologi – Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar strukturen för kommunikation mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Reparationsassistent
– Vår reparationsassistentprogramvara visar en lista över rekommenderade tester, slutförandestatus och prioritet för åtagandet. Mycket enkelt, ju högre prioritet desto tidigare bör komponenterna testas.
Prioritering
– Den bästa lösningsvägen prioriteras via automatisk sortering.
Guidat underhåll
– En integrerad felsökningsprocess organiserad i driftsstegen som hjälper användaren att lösa underhållsproblemen.
Noggrann rekommendation – Matcha automatiskt kretsschemat och stiftpositionen som krävs för felet.
Vid flera inspektionssteg kan du utföra inspektionen steg för steg eller hoppa över onödiga steg.
För närvarande tillgänglig på BMW, JLR, GM, Ford, Chrysler och Porsche.
Relevanta fall
– Programvaran rekommenderar automatiskt reparationsprocesser som kan vara relevanta för fordonet och felet. Dessa reparationsfall / förslag ger tekniker stor insikt vid diagnos och reparation av fordonsfel.
Bulletiner för tekniska tjänster – Se officiella tillkännagivanden från fordonstillverkare angående vanliga problem inklusive fordonsmoduler, DTC: er, reparationsmetoder, programuppdateringar och återkallelsestategier. För närvarande tillgänglig på Ford, GM, FCA, Toyota, Lexus, VW, Nissan, Honda, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia.
DTC-analys
– DTC-analysen beskriver möjliga orsaker och lösningar för fordonsfel. För närvarande tillgänglig på GM, Ford, Toyota, Lexus, Nissan, Honda, VW, Audi, BMW, FCA, Mercedes.
Operativ system |
Android 7.0 |
Processor |
2,3GHz + 1,7Ghz Samsumg Exnos 8895v Octa-Core |
Minne |
4GB ram & 128GB inbyggt minne |
Display |
9.7 tums LED capacitive touch skärm med 2048×1536 upplösning |
Uppkoppling |
802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth RJ45 Ethernet Anslutning 3.0 USB (2.0 Kompatibel) HDMI 1.4a SD Kort (Stödjer upp till 256GB) |
Kamera |
Bakåtriktad, 16.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 5.0 Megapixel |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
15000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V, 8h Batteri användning |
Ström IN |
12V 3A |
Ström Förbrukning |
Max 20W |
Drifttemperatur |
0 till 50 ℃ (32 till 122°F) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 60°C (-4 till 140°F) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
304.4 X 227.8 X 42.5 (mm) |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.66 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
Protokoll |
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can(GMLAN), ISO-11897-2, ISO-11897-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2) |
Den helt nya MaxiSYS MS909 är vår ersättning för MS Elite och delar samma surfplattahårdvara som MS919.
MS909 inkluderar inte multifunktionellt VCMI utan levereras istället med vår standard MaxiFlash VCI med Enhanced Protocol Compatability, som stöder D-PDU, RP1210, CANFD. J2534 och DoIP-protokoll.
MS909 kombinerar diagnostik, service, omfattande live-data, kanalkodning och ECU-återflöde. MS909 har också ytterligare programmeringsalternativ direkt i själva verktygsprogrammet (med fokus på BMW och Mercedes). Dessutom har MS909 alla nya mjukvarespecialistfunktioner som vi har kallat Repair Assist, DTC-analys, Topologikartläggning och relevanta ärende.
Systemtopologi
– Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar kommunikationsstrukturen mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Reparationsassistent
– Vår reparationsassistentprogramvara visar en lista över rekommenderade tester, slutförandestatus och prioritet för åtagandet. Mycket enkelt, ju högre prioritet desto tidigare bör komponenterna testas.
Prioritering
– Den bästa lösningsvägen prioriteras via automatisk sortering.
Guidat underhåll
– En integrerad felsökningsprocess organiserad i driftsstegen som hjälper användaren att lösa underhållsproblemen.
Exakt rekommendation
– Matcha automatiskt kretsschemat och stiftpositionen som krävs för felet.
Vid flera inspektionssteg kan du utföra inspektionen steg för steg eller hoppa över onödiga steg.
För närvarande tillgänglig på BMW, JLR, GM, Ford, Chrysler och Porsche.
Relevanta fall
– Programvaran rekommenderar automatiskt reparationsprocesser som kan vara relevanta för fordonet och felet. Dessa reparationsfall / förslag ger tekniker stor insikt vid diagnos och reparation av fordonsfel.
Bulletiner för tekniska tjänster
– Se officiella tillkännagivanden från fordonstillverkare angående vanliga problem inklusive fordonsmoduler, DTC: er, reparationsmetoder, programuppdateringar och återkallelsestategier. För närvarande tillgänglig på Ford, GM, FCA, Toyota, Lexus, VW, Nissan, Honda, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia.
DTC-analys
– DTC-analysen beskriver möjliga orsaker och lösningar för fordonsfel. För närvarande tillgänglig på GM, Ford, Toyota, Lexus, Nissan, Honda, VW, Audi, BMW, FCA, Mercedes.
Operativ system |
Android 7.0 |
Processor |
2,3GHz + 1,7Ghz Samsumg Exnos 8895v Octa-Core |
Minne |
4GB ram & 128GB inbyggt minne |
Display |
9.7 tums LED capacitive touch skärm med 2048×1536 upplösning |
Uppkoppling |
802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth RJ45 Ethernet Anslutning 3.0 USB (2.0 Kompatibel) HDMI 1.4a SD Kort (Stödjer upp till 256GB) |
Kamera |
Bakåtriktad, 16.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 5.0 Megapixel |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
15000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V, 8h Batteri användning |
Ström IN |
12V 3A |
Ström Förbrukning |
Max 20W |
Drifttemperatur |
0 till 50 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 60 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
304.4 X 227.8 X 42.5 (mm) |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.66 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
Protokoll |
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can(GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2) |
MaxiSys Elite, det senaste tillskottet till MaxiSys seriens mycket avancerade smarta diagnosverktyg, byggd på den snabba och intuitiva operativsystemet Android. Utrustad med NVIDIA Tegra® 4, världens snabbaste mobila processor, visuellt imponerande 9,7 “Retina display med extremt hög upplösning på upp till 2048×1536 och en optimerad uppsättning av sofistikerade och kraftfulla applikationer. MaxiSys Elite utför snabbt varje jobb från omfattande fordonsdiagnostik och analys till avancerad programmering av bilens ECU. 2x snabbare än någon jämförbar enhet och MaxiSys Elite erbjuder utökad batteritid och intelligent energibesparing jäfört mot sina syskon. Superkänslig kapacitiv skärm som fungerar även med hanskar, fuktiga eller fettiga fingrar! Den ergonomiskt vinklade dockningsstation ger optimal sikt och bekväm laddning.
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 80 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för kodning , realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
Uppdatering direkt i enheten via WiFi
MaxiFlash Elite kommunikations interface
Fullt kompatibel med både SAE J2534-1 och J2534-2 omprogrammerings standarder
Fungerar som softbridge för ECU uppdatering/mjukvaro nedladdning generellt för bilar nyare än 2004 med OEM programvara
Kompatibel med Toyota Techstream, Volvo VIDA, Honda HDS, Jaguar-Land Rover-Ford IDS och BMW 3G, Mercedes Xentry, VAG Odis för OEM diagnostik (OBS! Dessa kräver separata abonemang)
Snabb prestanda, säkerställer snabbt omprogrammering
Trådlös kommunikation via bluetooth
Inbyggd trådlös och datalagring
Robust konstruktion tål tuffa miljöer
Operativ system | Android 4.4.4 KitKat |
Processor | NVIDIA Tegra® 4 (4-PLUS-1 Quad-core Processor) 1.8GHz with ARM Cortex – A15 CPU |
Minne | 2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display | 9.7 tums LED capacitive touch skärm med 2048×1536 upplösning |
Uppkoppling | 802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth RJ45 Ethernet Anslutning 3.0 USB (2.0 Kompatibel) HDMI 1.4a SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera | Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 2.0 Megapixel |
Sensors | Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output | Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hötlurs uttag |
Ström och Batteri | 15000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN | 12V 3A |
Ström Förbrukning | Max 20W |
Drifttemperatur | -10 till 55 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur | -20 till 70 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje | Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) | 309 X 225 X 35 (mm) |
Vikt | Netto vikt platta: 1.59 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
Protokoll | ISO 9142-2, ISO 14230-2, ISO 15765-4, K/L lins, Flashing Code, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM, CAN ISO 11898, Highspeed, Middlespeed, Lowspeed och Singlewire CAN, GM UART, UART Echo Byte Protocol, Honda Diag-H Protocol, TP 2.0, TP 1.6, SAE J1939, SAE J1708V |
MaxiSys MS906TS är det senaste tillskottet till MaxiSys produktlinje av avancerade trådlösa diagnostiska enheter integrerade med TPMS-antennemodulen. Enheten är baserad på Android-operativsystemet med bästa möjliga täckning av OE-nivå diagnostik och TPMS-integration. MaxiSys MS906TS använder den kraftfulla Exynos 5260 6-kärnprocessorn (1,3 GHz fyrkärnig ARM Cortex-A7 + 1,7 GHz dubbelkärnig ARM Cortex-A15), en 8-tums kapacitiv HD-pekskärm och trådlös fjärrkommunikation. tillhandahåller omfattande fordonsdiagnostik och analys tillsammans med universella TPMS-lösningar.
Kraftig Exynos Hexa-core processor
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Levereras med MaxiVCI V100 kommunikationsinterface, mindre och smidigare än tidigare VCI, dessutom med belysning i fronten för hjälp att hitta OBD2 uttaget
Läser/kodar och aktiverar TPMS sensorer, samt programmerar in ID i bilens ECU
Tar emot både 315MHz och 433MHz signaler
Läser / skriver sensor-ID från fordonets ECU
Läser / rensar koder TPMS-systemet och återställer felindikator lampan
Läser aktiverade sensordata inklusive sensor ID, däcktryck, temperatur, batteriets tillstånd, OE artikelnummer, inlärnings funktion
Läser, register och spelar uppr TPMS levande data, inklusive däcktryck, signal status, temperatur, batteristatus, etc.
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 60 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för kodning , realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
8.0” 1024×768 LED-bakbelyst glossy Multi-Touch kaptiv display med IPS teknologi
Inbyggd 8-megapixel kamera baktill
Inbyggt laddningsbart lithium-polymer batteri för upp till 6 timmars drift
Operativ system |
Android 4.4.2 KitKat |
Processor |
Samsung Exynos T5260 6-Kärnig Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8.0 tums LED capacitive touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), DB16 DLC, USB 2.0, SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Enkel Högtalare |
Ström och Batteri |
10,000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN |
DC/12 V (9-35 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 to 55 ℃ (14 to 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 to 70 ℃ (-4 to 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm x 176.0 mm x 36.0mm |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.1 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 8 kg) |
MaxiSys MS906BT bygger på Android operativsystem och är utrustad med en omfattande täckning av diagnostik OE-nivå till ett överkomligt pris. Byggd med Exynos 5260 6-kärnig processor (1,3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1,7 GHz dual-core ARM Cortex-A15), 32G SSD hårddisk och en 8″ kapacitiv HD pekskärm erjuder MaxiSys MS906 effektiv omfattande fordon diagnostik och analys.
Kraftig Exynos Hexa-core processor
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Levereras med MaxiVCI V100 kommunikationsinterface, mindre och smidigare än tidigare VCI, dessutom med belysning i fronten för hjälp att hitta OBD2 uttaget
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 60 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för serviceåtgärder, realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
8.0” 1024×768 LED-bakbelyst glossy Multi-Touch kaptiv display med IPS teknologi
Inbyggd 8-megapixel kamera baktill
Inbyggt laddningsbart lithium-polymer batteri för upp till 6 timmars drift
Operativ system |
Android 4.4.2 KitKat |
Processor |
Samsung Exynos T5260 6-Kärnig Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8.0 tums LED capacitive touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), DB16 DLC, USB 2.0, SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Enkel Högtalare |
Ström och Batteri |
10,000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN |
DC/12 V (9-35 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 to 55 ℃ (14 to 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 to 70 ℃ (-4 to 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm x 176.0 mm x 36.0mm |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.1 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 8 kg) |
1. Extra kraftfull Cortex A7 + A15 sexkärnig processor
2. 9,7 ”2048×1536 LED-bakgrundsbelyst blank Multi-Touch kapacitiv skärm med IPS-teknik
3. Internt tillförlitligt 64 GB inbyggt minne för bättre prestanda
4. Inbyggd 8 megapixel bakre kamera med autofokus och ficklampa
5. VCI ansluts till huvudenheten trådlöst med upp till 70 meters arbetsområde
6. 802.11 a / b / g / n / ac Wi-Fi för att komma åt dina favoritresurser på nätet
7. Unik ergonomisk design med gummerat yttre skydd och ett robust inre hölje
8. Android-operativsystem med öppen källkod för snabb start och multitasking
9. Omfattande fordonstäckning för mer än 80 amerikanska, asiatiska och europeiska bilmärken
10. Exceptionell systemtäckning på OE-nivå för alla elektroniska system
11. Kompletta funktioner för koder, live data, aktivt test, ECU-information, anpassning, matchning, etc.
12. Molnbaserad datahanterare sparar kund- och fordonsregister, skannerdata och teknikeranteckningar
Operativ system |
Android™ 4.4.2, KitKat |
Processor |
Samsung Exynos T5260 6-Core Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8″ tums LED kapacitiv touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), USB: 2.0, Mini USB 2.0, Wireless BT V2.1+EDR Class 1, HDMI 1.4a, SD Card (support up to 32 GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravity Accelerometer, Omgivningsljus Sensor (ALS) |
Ljud In/Ut |
Mikrofon, Dubbla Högtalare, 4-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
11000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
ström IN |
12 V (9-24 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 till 55 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 70 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm (10.0”) x 176.0 mm (6.9”) x 36.0 mm (1.4”) |
Vikt |
NW: 1.1 kg, ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
MaxiSys MS906 bygger på Android operativsystem och är utrustad med en omfattande täckning av diagnostik OE-nivå till ett överkomligt pris. Byggd med Exynos 5260 6-core processor (1,3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1,7 GHz dual-core ARM Cortex-A15), 32G SSD hårddisk och en 8″ kapacitiv HD pekskärm erjuder MaxiSys MS906 effektiv omfattande fordon diagnostik och analys.
Kraftig Exynos Hexa-core processor
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 60 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för kodning , realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
8.0” 1024×768 LED-bakbelyst glossy Multi-Touch kaptiv display med IPS teknologi
Inbyggd 8-megapixel kamera baktill
Inbyggt laddningsbart lithium-polymer batteri för upp till 6 timmars drift
Operativ system |
Android 4.4.2 KitKat |
Processor |
Samsung Exynos 6-Core Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8.0 tums LED capacitive touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), DB16 DLC, USB 2.0, SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Enkel Högtalare |
Ström och Batteri |
5000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN |
DC/12 V (9-35 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 till 55 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 70 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm x 176.0 mm x 36.0mm |
Vikt |
Netto vikt platta: 0.96 kg, ( Totalvikt komplett kit ca. 8 kg) |
Vårt extra tillbehörssats för Oscilloskop kan köpas separat och innehåller ytterligare artiklar med 1 x 65Amp strömklämma, 1 x 650Amp strömklämma, 1 x spolpropp, 2 x HT förlängningskablar och 2 x batteriklämmor.
MaxiSYS Ultra och MS919 levereras med helt nya MaxiFLASH VCMI som standard.
VCMI är multifunktionell Wi-Fi VCI med full konvergens med inbyggd Oscillisope, Multimeter, Signal Generator och OBD Bus Check-funktioner. Dessutom är det den enda Wi-Fi VCMI som för närvarande säljs som stöder D-PDU, RP1210, CANFD. J2534 och DoIP-protokoll
Oscilloskop
– Oscilloskopet med 4 kanaler är snabbare med 20 MHz bandbredd, mer exakt med 80 MS / s samplingsdatahastighet och en 32 M minnesbuffert som lagrar mer komplexa signaler, zoom och uppspelning.
Vårt förinställda guidade test- och vågformsbibliotek instruerar tekniker om användning och felanalys. Vi tillhandahåller också ett stort antal förinställda molnfall, inklusive anslutningsdiagram, vågformsbibliotek, referensvågformer, felfallsanalys och vågformsinställningar med en tryckning.
Waveform Generator
– Waveform Generator används för att testa en sensor, ett ställdon eller en ECU utan att behöva byta ut dem en efter en för att identifiera felet. Detta görs genom att simulera signaler från olika sensorer och ECU: er, identifiera hårdvaruproblem.
Simulerar sensorsignaler för att snabbt diagnostisera problem med ECU, sensor och ledningsnät;
Simulerar ECU
– signaler för att utföra aktiva tester för att verifiera funktioner hos vissa delar (elektronisk fläkt, magnetventiler etc);
Simulerar ställdonssignaler och verifierar kommunikationsstatus mellan ställdonet och ECU (elektronisk fläkt, magnetventil, strålkastare)
Multimeter
– Den professionella multimetern mäter spänning, ström, motstånd, diod, frekvens / period, arbetscykel, anslutning och pulsbredd.
CAN Bus Check
– CAN Bus Check kan snabbt avgöra om OBD-stiften fungerar korrekt.
J2534, DoIP-buss, CAN-FD-buss, RP1210 och D-PDU
– Autel VCMI som levereras med Ultra och MS919 stöder alla de senaste protokoll för start- och applikationsprogrammeringsgränssnitt.
Systemtopologi – Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar strukturen för kommunikation mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Systemtopologi
– Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar kommunikationsstrukturen mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Reparationsassistent
– Vår reparationsassistentprogramvara visar en lista över rekommenderade tester, slutförandestatus och prioritet för åtagandet. Mycket enkelt, ju högre prioritet desto tidigare bör komponenterna testas.
Prioritering
– Den bästa lösningsvägen prioriteras via automatisk sortering.
Guidat underhåll
– En integrerad felsökningsprocess organiserad i driftsstegen som hjälper användaren att lösa underhållsproblemen.
Noggrann rekommendation – Matcha automatiskt kretsschemat och stiftpositionen som krävs för felet.
Vid flera inspektionssteg kan du utföra inspektionen steg för steg eller hoppa över onödiga steg.
För närvarande tillgänglig på BMW, JLR, GM, Ford, Chrysler och Porsche.
Relevanta fall
– Programvaran rekommenderar automatiskt reparationsprocesser som kan vara relevanta för fordonet och felet. Dessa reparationsfall / förslag ger tekniker stor insikt vid diagnos och reparation av fordonsfel.
Bulletiner för tekniska tjänster
– Se officiella tillkännagivanden från fordonstillverkare angående vanliga problem inklusive fordonsmoduler, DTC: er, reparationsmetoder, programuppdateringar och återkallelsestategier. För närvarande tillgänglig på Ford, GM, FCA, Toyota, Lexus, VW, Nissan, Honda, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia.
DTC-analys
– DTC-analysen beskriver möjliga orsaker och lösningar för fordonsfel. För närvarande tillgänglig på GM, Ford, Toyota, Lexus, Nissan, Honda, VW, Audi, BMW, FCA, Mercedes.
Operativ system |
Android 7.0 |
Processor |
2,3GHz + 1,7Ghz Samsumg Exnos 8895v Octa-Core |
Minne |
4GB ram & 256GB inbyggt minne |
Display |
12.9″ tums LED capacitive touch skärm med 2732 x 2048 upplösning |
Uppkoppling |
802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth GPS 2.0 USB HDMI 2.0 SD Kort (Stödjer upp till 256GB) |
Kamera |
Bakåtriktad, 16.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 5.0 Megapixel |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
18000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V, 8h Batteri användning |
Ström IN |
12V 3A |
Ström Förbrukning |
Max 20W |
Drifttemperatur |
0 till 50 ℃ (32 till 122°F) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 60°C (-4 till 140°F) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
366.5 X 280.9 X 34 (mm) |
Vikt |
Netto vikt platta: 2.18 kg |
Protokoll |
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can (GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2) |
Den helt nya MaxiSYS MS919 delar exakt samma programvara och multifunktionella VCMI som Ultra, men diagnosplattan är utan dockningsstation, har en mindre skärm och mindre minne.
Den stora nyheten är att MS919 representerar utmärkt valuta för pengarna och behåller all mjukvara och VCMI-funktioner i Ultra
MS919 kombinerar diagnostik, service, omfattande live-data, kanalkodning och ECU-återflöde MS919 har vår MaxiFLASH VCMI med ett inbyggt Oscilloskop, multimeter, signalgenerator och OBD-bussfunktioner och ansluter till Ultra med WiFi, så ökar kommunikationshastigheterna kraftigt. Helt nya VCMI har också Enhanced Protocol Compatability och stöder D-PDU, RP1210, CANFD. J2534 och DoIP-protokoll.
MS919 har alla nya mjukvaruspecialistfunktioner som vi har namnet Repair Assist, DTC-analys, Topologikartläggning och relevanta fall.
Oscilloskop
– Oscilloskopet med 4 kanaler är snabbare med 20 MHz bandbredd, mer exakt med 80 MS / s samplingsdatahastighet och en 32 M minnesbuffert som lagrar mer komplexa signaler, zoom och uppspelning.
Vårt förinställda guidade test- och vågformsbibliotek instruerar tekniker om användning och felanalys. Vi tillhandahåller också ett stort antal förinställda molnfall, inklusive anslutningsdiagram, vågformsbibliotek, referensvågformer, felfallsanalys och vågformsinställningar med en tryckning.
Waveform Generator
– Waveform Generator används för att testa en sensor, ett ställdon eller en ECU utan att behöva byta ut dem en efter en för att identifiera felet. Detta görs genom att simulera signaler från olika sensorer och ECU: er, identifiera hårdvaruproblem.
Simulerar sensorsignaler för att snabbt diagnostisera problem med ECU, sensor och ledningsnät;
Simulerar ECU
– signaler för att utföra aktiva tester för att verifiera funktioner hos vissa delar (elektronisk fläkt, magnetventiler etc);
Simulerar ställdonssignaler och verifierar kommunikationsstatus mellan ställdonet och ECU (elektronisk fläkt, magnetventil, strålkastare)
Multimeter
– Den professionella multimetern mäter spänning, ström, motstånd, diod, frekvens / period, arbetscykel, anslutning och pulsbredd.
CAN Bus Check – CAN Bus Check kan snabbt avgöra om OBD-stiften fungerar korrekt.
J2534, DoIP-buss, CAN-FD-buss, RP1210 och D-PDU – Autel VCMI som levereras med Ultra och MS919 stöder alla de senaste protokoll för start- och applikationsprogrammeringsgränssnitt.
Systemtopologi – Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar strukturen för kommunikation mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Reparationsassistent
– Vår reparationsassistentprogramvara visar en lista över rekommenderade tester, slutförandestatus och prioritet för åtagandet. Mycket enkelt, ju högre prioritet desto tidigare bör komponenterna testas.
Prioritering
– Den bästa lösningsvägen prioriteras via automatisk sortering.
Guidat underhåll
– En integrerad felsökningsprocess organiserad i driftsstegen som hjälper användaren att lösa underhållsproblemen.
Noggrann rekommendation – Matcha automatiskt kretsschemat och stiftpositionen som krävs för felet.
Vid flera inspektionssteg kan du utföra inspektionen steg för steg eller hoppa över onödiga steg.
För närvarande tillgänglig på BMW, JLR, GM, Ford, Chrysler och Porsche.
Relevanta fall
– Programvaran rekommenderar automatiskt reparationsprocesser som kan vara relevanta för fordonet och felet. Dessa reparationsfall / förslag ger tekniker stor insikt vid diagnos och reparation av fordonsfel.
Bulletiner för tekniska tjänster – Se officiella tillkännagivanden från fordonstillverkare angående vanliga problem inklusive fordonsmoduler, DTC: er, reparationsmetoder, programuppdateringar och återkallelsestategier. För närvarande tillgänglig på Ford, GM, FCA, Toyota, Lexus, VW, Nissan, Honda, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia.
DTC-analys
– DTC-analysen beskriver möjliga orsaker och lösningar för fordonsfel. För närvarande tillgänglig på GM, Ford, Toyota, Lexus, Nissan, Honda, VW, Audi, BMW, FCA, Mercedes.
Operativ system |
Android 7.0 |
Processor |
2,3GHz + 1,7Ghz Samsumg Exnos 8895v Octa-Core |
Minne |
4GB ram & 128GB inbyggt minne |
Display |
9.7 tums LED capacitive touch skärm med 2048×1536 upplösning |
Uppkoppling |
802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth RJ45 Ethernet Anslutning 3.0 USB (2.0 Kompatibel) HDMI 1.4a SD Kort (Stödjer upp till 256GB) |
Kamera |
Bakåtriktad, 16.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 5.0 Megapixel |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
15000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V, 8h Batteri användning |
Ström IN |
12V 3A |
Ström Förbrukning |
Max 20W |
Drifttemperatur |
0 till 50 ℃ (32 till 122°F) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 60°C (-4 till 140°F) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
304.4 X 227.8 X 42.5 (mm) |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.66 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
Protokoll |
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can(GMLAN), ISO-11897-2, ISO-11897-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2) |
Den helt nya MaxiSYS MS909 är vår ersättning för MS Elite och delar samma surfplattahårdvara som MS919.
MS909 inkluderar inte multifunktionellt VCMI utan levereras istället med vår standard MaxiFlash VCI med Enhanced Protocol Compatability, som stöder D-PDU, RP1210, CANFD. J2534 och DoIP-protokoll.
MS909 kombinerar diagnostik, service, omfattande live-data, kanalkodning och ECU-återflöde. MS909 har också ytterligare programmeringsalternativ direkt i själva verktygsprogrammet (med fokus på BMW och Mercedes). Dessutom har MS909 alla nya mjukvarespecialistfunktioner som vi har kallat Repair Assist, DTC-analys, Topologikartläggning och relevanta ärende.
Systemtopologi
– Med vår Autels exklusiva systemtopologiprogram kan tekniker se en färgkodad topologidisplay för alla fordonssystem och deras status på en sida!
Displayen visar kommunikationsstrukturen mellan moduler och ger möjlighet att trycka på en systemmodul för att visa eventuella DTC: er och komma åt systemet.
För närvarande tillgänglig på BMW, Ford, Volkswagen, Audi, GM, Ford, Chrysler, Nissan, Honda, Toyota Lexus, Jaguar, Land Rover, Mercedes Benz, Hyundai, Kia, Volvo.
Reparationsassistent
– Vår reparationsassistentprogramvara visar en lista över rekommenderade tester, slutförandestatus och prioritet för åtagandet. Mycket enkelt, ju högre prioritet desto tidigare bör komponenterna testas.
Prioritering
– Den bästa lösningsvägen prioriteras via automatisk sortering.
Guidat underhåll
– En integrerad felsökningsprocess organiserad i driftsstegen som hjälper användaren att lösa underhållsproblemen.
Exakt rekommendation
– Matcha automatiskt kretsschemat och stiftpositionen som krävs för felet.
Vid flera inspektionssteg kan du utföra inspektionen steg för steg eller hoppa över onödiga steg.
För närvarande tillgänglig på BMW, JLR, GM, Ford, Chrysler och Porsche.
Relevanta fall
– Programvaran rekommenderar automatiskt reparationsprocesser som kan vara relevanta för fordonet och felet. Dessa reparationsfall / förslag ger tekniker stor insikt vid diagnos och reparation av fordonsfel.
Bulletiner för tekniska tjänster
– Se officiella tillkännagivanden från fordonstillverkare angående vanliga problem inklusive fordonsmoduler, DTC: er, reparationsmetoder, programuppdateringar och återkallelsestategier. För närvarande tillgänglig på Ford, GM, FCA, Toyota, Lexus, VW, Nissan, Honda, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia.
DTC-analys
– DTC-analysen beskriver möjliga orsaker och lösningar för fordonsfel. För närvarande tillgänglig på GM, Ford, Toyota, Lexus, Nissan, Honda, VW, Audi, BMW, FCA, Mercedes.
Operativ system |
Android 7.0 |
Processor |
2,3GHz + 1,7Ghz Samsumg Exnos 8895v Octa-Core |
Minne |
4GB ram & 128GB inbyggt minne |
Display |
9.7 tums LED capacitive touch skärm med 2048×1536 upplösning |
Uppkoppling |
802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth RJ45 Ethernet Anslutning 3.0 USB (2.0 Kompatibel) HDMI 1.4a SD Kort (Stödjer upp till 256GB) |
Kamera |
Bakåtriktad, 16.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 5.0 Megapixel |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
15000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V, 8h Batteri användning |
Ström IN |
12V 3A |
Ström Förbrukning |
Max 20W |
Drifttemperatur |
0 till 50 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 60 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
304.4 X 227.8 X 42.5 (mm) |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.66 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
Protokoll |
DoIP, PLC J2497, ISO-15765, SAE-J1939, ISO-14229 UDS, SAE-J2411 Single Wire Can(GMLAN), ISO-11898-2, ISO-11898-3, SAE-J2819 (TP20), TP16, ISO-9141, ISO-14230, SAE-J2610 (Chrysler SCI), UART Echo Byte, SAE-J2809 (Honda Diag-H), SAE-J2740 (GM ALDL), SAE-J1567 (CCD BUS), Ford UBP, Nissan DDL UART with Clock, BMW DS2, BMW DS1, SAE J2819 (VAG KW81), KW82, SAE J1708, SAE-J1850 PWM (Ford SCP), SAE-J1850 VPW (GM Class2) |
MaxiSys Elite, det senaste tillskottet till MaxiSys seriens mycket avancerade smarta diagnosverktyg, byggd på den snabba och intuitiva operativsystemet Android. Utrustad med NVIDIA Tegra® 4, världens snabbaste mobila processor, visuellt imponerande 9,7 “Retina display med extremt hög upplösning på upp till 2048×1536 och en optimerad uppsättning av sofistikerade och kraftfulla applikationer. MaxiSys Elite utför snabbt varje jobb från omfattande fordonsdiagnostik och analys till avancerad programmering av bilens ECU. 2x snabbare än någon jämförbar enhet och MaxiSys Elite erbjuder utökad batteritid och intelligent energibesparing jäfört mot sina syskon. Superkänslig kapacitiv skärm som fungerar även med hanskar, fuktiga eller fettiga fingrar! Den ergonomiskt vinklade dockningsstation ger optimal sikt och bekväm laddning.
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 80 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för kodning , realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
Uppdatering direkt i enheten via WiFi
MaxiFlash Elite kommunikations interface
Fullt kompatibel med både SAE J2534-1 och J2534-2 omprogrammerings standarder
Fungerar som softbridge för ECU uppdatering/mjukvaro nedladdning generellt för bilar nyare än 2004 med OEM programvara
Kompatibel med Toyota Techstream, Volvo VIDA, Honda HDS, Jaguar-Land Rover-Ford IDS och BMW 3G, Mercedes Xentry, VAG Odis för OEM diagnostik (OBS! Dessa kräver separata abonemang)
Snabb prestanda, säkerställer snabbt omprogrammering
Trådlös kommunikation via bluetooth
Inbyggd trådlös och datalagring
Robust konstruktion tål tuffa miljöer
Operativ system | Android 4.4.4 KitKat |
Processor | NVIDIA Tegra® 4 (4-PLUS-1 Quad-core Processor) 1.8GHz with ARM Cortex – A15 CPU |
Minne | 2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display | 9.7 tums LED capacitive touch skärm med 2048×1536 upplösning |
Uppkoppling | 802.11a/b/g/n/ac WIFI Version 2.1 3Mbs Bluetooth RJ45 Ethernet Anslutning 3.0 USB (2.0 Kompatibel) HDMI 1.4a SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera | Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa, Front kamera 2.0 Megapixel |
Sensors | Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output | Microphone, Dubbla Högtalare, 3-Band 3.5 mm stereotype/standard hötlurs uttag |
Ström och Batteri | 15000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN | 12V 3A |
Ström Förbrukning | Max 20W |
Drifttemperatur | -10 till 55 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur | -20 till 70 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje | Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) | 309 X 225 X 35 (mm) |
Vikt | Netto vikt platta: 1.59 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
Protokoll | ISO 9142-2, ISO 14230-2, ISO 15765-4, K/L lins, Flashing Code, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM, CAN ISO 11898, Highspeed, Middlespeed, Lowspeed och Singlewire CAN, GM UART, UART Echo Byte Protocol, Honda Diag-H Protocol, TP 2.0, TP 1.6, SAE J1939, SAE J1708V |
MaxiSys MS906TS är det senaste tillskottet till MaxiSys produktlinje av avancerade trådlösa diagnostiska enheter integrerade med TPMS-antennemodulen. Enheten är baserad på Android-operativsystemet med bästa möjliga täckning av OE-nivå diagnostik och TPMS-integration. MaxiSys MS906TS använder den kraftfulla Exynos 5260 6-kärnprocessorn (1,3 GHz fyrkärnig ARM Cortex-A7 + 1,7 GHz dubbelkärnig ARM Cortex-A15), en 8-tums kapacitiv HD-pekskärm och trådlös fjärrkommunikation. tillhandahåller omfattande fordonsdiagnostik och analys tillsammans med universella TPMS-lösningar.
Kraftig Exynos Hexa-core processor
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Levereras med MaxiVCI V100 kommunikationsinterface, mindre och smidigare än tidigare VCI, dessutom med belysning i fronten för hjälp att hitta OBD2 uttaget
Läser/kodar och aktiverar TPMS sensorer, samt programmerar in ID i bilens ECU
Tar emot både 315MHz och 433MHz signaler
Läser / skriver sensor-ID från fordonets ECU
Läser / rensar koder TPMS-systemet och återställer felindikator lampan
Läser aktiverade sensordata inklusive sensor ID, däcktryck, temperatur, batteriets tillstånd, OE artikelnummer, inlärnings funktion
Läser, register och spelar uppr TPMS levande data, inklusive däcktryck, signal status, temperatur, batteristatus, etc.
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 60 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för kodning , realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
8.0” 1024×768 LED-bakbelyst glossy Multi-Touch kaptiv display med IPS teknologi
Inbyggd 8-megapixel kamera baktill
Inbyggt laddningsbart lithium-polymer batteri för upp till 6 timmars drift
Operativ system |
Android 4.4.2 KitKat |
Processor |
Samsung Exynos T5260 6-Kärnig Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8.0 tums LED capacitive touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), DB16 DLC, USB 2.0, SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Enkel Högtalare |
Ström och Batteri |
10,000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN |
DC/12 V (9-35 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 to 55 ℃ (14 to 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 to 70 ℃ (-4 to 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm x 176.0 mm x 36.0mm |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.1 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 8 kg) |
MaxiSys MS906BT bygger på Android operativsystem och är utrustad med en omfattande täckning av diagnostik OE-nivå till ett överkomligt pris. Byggd med Exynos 5260 6-kärnig processor (1,3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1,7 GHz dual-core ARM Cortex-A15), 32G SSD hårddisk och en 8″ kapacitiv HD pekskärm erjuder MaxiSys MS906 effektiv omfattande fordon diagnostik och analys.
Kraftig Exynos Hexa-core processor
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Levereras med MaxiVCI V100 kommunikationsinterface, mindre och smidigare än tidigare VCI, dessutom med belysning i fronten för hjälp att hitta OBD2 uttaget
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 60 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för serviceåtgärder, realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
8.0” 1024×768 LED-bakbelyst glossy Multi-Touch kaptiv display med IPS teknologi
Inbyggd 8-megapixel kamera baktill
Inbyggt laddningsbart lithium-polymer batteri för upp till 6 timmars drift
Operativ system |
Android 4.4.2 KitKat |
Processor |
Samsung Exynos T5260 6-Kärnig Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8.0 tums LED capacitive touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), DB16 DLC, USB 2.0, SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Enkel Högtalare |
Ström och Batteri |
10,000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN |
DC/12 V (9-35 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 to 55 ℃ (14 to 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 to 70 ℃ (-4 to 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm x 176.0 mm x 36.0mm |
Vikt |
Netto vikt platta: 1.1 kg , ( Totalvikt komplett kit ca. 8 kg) |
1. Extra kraftfull Cortex A7 + A15 sexkärnig processor
2. 9,7 ”2048×1536 LED-bakgrundsbelyst blank Multi-Touch kapacitiv skärm med IPS-teknik
3. Internt tillförlitligt 64 GB inbyggt minne för bättre prestanda
4. Inbyggd 8 megapixel bakre kamera med autofokus och ficklampa
5. VCI ansluts till huvudenheten trådlöst med upp till 70 meters arbetsområde
6. 802.11 a / b / g / n / ac Wi-Fi för att komma åt dina favoritresurser på nätet
7. Unik ergonomisk design med gummerat yttre skydd och ett robust inre hölje
8. Android-operativsystem med öppen källkod för snabb start och multitasking
9. Omfattande fordonstäckning för mer än 80 amerikanska, asiatiska och europeiska bilmärken
10. Exceptionell systemtäckning på OE-nivå för alla elektroniska system
11. Kompletta funktioner för koder, live data, aktivt test, ECU-information, anpassning, matchning, etc.
12. Molnbaserad datahanterare sparar kund- och fordonsregister, skannerdata och teknikeranteckningar
Operativ system |
Android™ 4.4.2, KitKat |
Processor |
Samsung Exynos T5260 6-Core Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8″ tums LED kapacitiv touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), USB: 2.0, Mini USB 2.0, Wireless BT V2.1+EDR Class 1, HDMI 1.4a, SD Card (support up to 32 GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravity Accelerometer, Omgivningsljus Sensor (ALS) |
Ljud In/Ut |
Mikrofon, Dubbla Högtalare, 4-Band 3.5 mm stereotype/standard hörlurs uttag |
Ström och Batteri |
11000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
ström IN |
12 V (9-24 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 till 55 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 70 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm (10.0”) x 176.0 mm (6.9”) x 36.0 mm (1.4”) |
Vikt |
NW: 1.1 kg, ( Totalvikt komplett kit ca. 9 kg) |
MaxiSys MS906 bygger på Android operativsystem och är utrustad med en omfattande täckning av diagnostik OE-nivå till ett överkomligt pris. Byggd med Exynos 5260 6-core processor (1,3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1,7 GHz dual-core ARM Cortex-A15), 32G SSD hårddisk och en 8″ kapacitiv HD pekskärm erjuder MaxiSys MS906 effektiv omfattande fordon diagnostik och analys.
Kraftig Exynos Hexa-core processor
Levereras idag med Svensk/Engelsk kombo (ca. 50% av mjukvaran är på svenska)
Ett års fri uppdaterigslicens, utan bindningstid eller spärrfunktion efter gratisåret.
Öppen källkod operativsystemet Android för snabb uppstart och multitasking
Enkel och intuitiv navigering gör att hitta vad du behöver snabbt och enkelt
Omfattande fordon täckning för mer än 60 Amerikanska, Asiatiska och Europeiska bilmärken
Funktioner för kodning , realtidsdata , komponenttester , kalibrering och ECU kodning
Visar live data i text , diagram , analoga och digitala mätare för enkel granskning av data och analys
Konfigurerar visningsalternativ , sätter triggers, register och visar resultat med en knapptryckning
Inspelning och uppspelningar av levande data uppgifter för att precisera problem med sensorer och komponenter
Cloud – baserade Data Hantering sparar kunden, fordons uppgifter, samt tekniker anteckningar
Remote teknisk support för bekväm demonstration , utbildning och ökad kundnöjdhet
Skriver ut inspelade data när som helst och var som helst med WiFi-teknik
8.0” 1024×768 LED-bakbelyst glossy Multi-Touch kaptiv display med IPS teknologi
Inbyggd 8-megapixel kamera baktill
Inbyggt laddningsbart lithium-polymer batteri för upp till 6 timmars drift
Operativ system |
Android 4.4.2 KitKat |
Processor |
Samsung Exynos 6-Core Processor (1.3 GHz quad-core ARM Cortex-A7 + 1.7 GHz dual-core ARM Cortex-A15) |
Minne |
2GB RAM & 32GB inbyggt minne |
Display |
8.0 tums LED capacitive touch skärm med 1024x768P upplösning |
Uppkoppling |
Wi-Fi (802.11 b/g/n), DB16 DLC, USB 2.0, SD Kort (Stödjer upp till 32GB) |
Kamera (bak) |
Bakåtriktad, 8.0 Megapixel, AF med ficklampa |
Sensors |
Gravitations Accelerometer, Omgivnings Ljus Sensor (ALS) |
Audio Input/Output |
Microphone, Enkel Högtalare |
Ström och Batteri |
5000 mAh 3.7 V lithium-polymer batteri, Laddning via 12 V |
Ström IN |
DC/12 V (9-35 V) |
Ström Förbrukning |
5 W |
Drifttemperatur |
-10 till 55 ℃ (14 till 131 ℉) |
Förvaringstemperatur |
-20 till 70 ℃ (-4 till 158 ℉) |
Hölje |
Kraftigt platshölje förstärkt med gummi gavlar |
Storlek (B x H x D) |
270.8 mm x 176.0 mm x 36.0mm |
Vikt |
Netto vikt platta: 0.96 kg, ( Totalvikt komplett kit ca. 8 kg) |
Testa däckens mönsterdjup & bromsskivor slitage med MaxiTPMS TBE100 & TBE200 MaxiTPMS TBE100 är ett verktyg för att testa mönsterdjup
Prenumerera er på vår Nyhetsbrev! – Missar aldrig våra kampanjer