FAQ

F: Vilken information ska ges när ett fel inträffade vid användning av AP200 / HT200?

Enhetens serienummer:

Telefoninformation (telefonens märke och modell, programvaruversion, CPU-modell etc.)

Skärmdumpar eller video för att visa felen hände på enheten

F: Vad händer om kunden begär att överföra programvara efter att de köpt en ny AP / HT200 efter att den gamla är trasig / stulen.

Kontakta teknisk support i huvudkontoret med nedanstående information:

Gammalt och nytt serienummer

Orsak till programöverföring

F: Vad händer om vissa kunder sa att de inte kan använda Paypal eller Apple Pay?

Lösning: Be kunden att kontakta sin säljare för att köpa programvara / uppdatera direkt.

F: Nedladdning misslyckades och fick felmeddelande "installation misslyckades"

Lösning:

För Android-telefon, håll App-ikonen länge, gå till Appinfo. –Storage – Rensa cache och ladda ner den igen;

För IOS-telefon, gå till Me– Inställningar – Rensa cache och ladda ner den igen.

F: Det gick inte att köpa programvara / uppdatering, men fick felmeddelandet "produkten har flyttats".

Lösning:

Skicka skärmdump till teknisk support och be om hjälp

F: Det gick inte att logga in och fick meddelandet “Acquire Failed”

Lösning: Kontrollera om du kunde se “Logga in senare” längst ner till höger på inloggningsskärmen?

Om nej, se till att du laddade ner MaxiAP200 för din AP200.